Tot ce trebuie sa stii dupa finalizarea procedurii de inregistrare a unei marci
Fonduri europene nerambursabile pentru inregistrare marca
Vești bune pentru IMM-uri. Începând de astăzi, 22 Ianuarie 2024, acestea pot primi sprijin financiar, prin programul “Ideas Powered for Business 𝙎𝙈𝙀 𝙁𝙪𝙣𝙙”, pentru costurile
Inducerea în eroare
Inducerea în eroare a publicului este un atribut al mărcii care trebuie evitat în momentul conceperii acesteia. Sunt prevăzute expres de lege posibilităţile mărcii de
Descriptivitatea mărcii
Mărcile care sunt compuse exclusiv din semne sau din indicații, putând servi în comerț pentru a desemna felul, calitatea, cantitatea, destinația, valoarea, proveniența geografică sau
Distinctivitatea mărcilor
Distinctivitatea este o condiţie esenţială pentru înregistrarea unei mărci. Legea privind mărcile şi indicaţiile geografice prevede această condiţie ca fiind cea mai importantă condiţie pe
Condiţii de înregistrare a mărcii
În momentul conceperii unei mărci pe care doreşti ulterior să o înregistrezi este nevoie să ai în vedere faptul că legislaţia impune o serie de